...

CRO optimalisatie

Een hogere opbrengst van uw website met hetzelfde aantal bezoekers? Dat is het resultaat van Conversie Optimalisatie bij Smart IM.

Pierter Thijssen - CRO specialist

Wat is CRO?

CRO staat voor Conversie Rate Optimization, kortweg Conversie Optimalisatie. Om Conversie Optimalisatie goed te begrijpen, moeten we beginnen met het definiëren van de term ‘conversie’. Als we het hebben over conversie dan bedoelen we dat een bezoeker van uw website een actie uitvoert waarvan u wilt dat hij of zij deze uitvoert. Met andere woorden het doel is het hoogst mogelijke percentage bezoekers van uw site de gewenste actie laten uitvoeren (conversie).

Er zijn een aantal dingen die gedaan kunnen worden, om het conversiepercentage te verhogen:

- Bekijk welke kanalen relevant zijn en die helpen het conversiepercentage te verhogen.
- Zorg voor een hoge mate van relevantie tussen de kanalen en de bestemmingspagina’s.
- De bestemmingspagina moet de belofte van de oproep tot actie waarmaken en het voor de bezoeker makkelijk maken om die actie te voltooien.
- Voor A/B testen uit om de juiste lay-out, kleur, knopgrootte, etc. te vinden die het hoogste conversiepercentage genereert.

Welke doel u ook voor ogen heeft, bij Smart IM zorgen we ervoor dat meer van uw website of webshop bezoekers het beoogde conversiedoel bereiken.

Is uw interesse gewekt?

Neem contact met ons op

Ook
optimalisatie
nodig? Bel: 035 691 22 37

Of ik bel je even terug