Emerce Digital Marketing Live! was een groot succes; een uitverkocht evenement. Onze specialisten stonden tweemaal met succes voor een volle hun kennis delen betreffende SEO en SEA.

SEO success middels tooling en data

Data en tooling, elke SEO specialist logt wekelijks, zo niet dagelijks in op Ahrefs, MOZ of SEM Rush. Zijn deze tools en de hieruit te extraheren data de sleutel tot succes? Davi van Zanen van Smart Internet Media legde uit hoe data en tooling geïnterpreteerd dienen te worden, de juiste SEO strategie te bepalen én anno 2018 het verschil te maken. Hoe staat het link-profiel er voor? Welke on-page factoren zijn in je markt de prioriteit? Wat is het gewogen marktbereik? Hoe versla je de concurrent met links van meer dan 1500 serieuze domeinen? Aan de hand van een verrassend project wordt elke stap naar succes toegelicht. Hoe is tooling en data ingezet, marktbereik gemeten, doelstellingen bepaald en to do’s gedefinieerd? Welke werkzaamheden zijn verricht en zijn de doelstellingen daadwerkelijk bereikt?

De key takeaways om je Ads effectiever in te zetten

Jory nam je in een boeiende presentatie mee door het PPC-landschap en onthulde de meest gemaakte en kostbare fouten in PPC campagnes. Heb jij er al over nagedacht hoe laat jij je AdSpend optimaal voor je werken?

Interesse in de Takeaways? Neem contact met ons op.

Hoe realiseert u een optimaal linkprofiel?

De grootste uitdaging van vrijwel elk SEO project, het realiseren van een hoogwaardig en sterk linkprofiel. Wat zijn de elementen om op te focussen, hoe tooling te hanteren? Hoe realiseert je een optimaal link profiel waarmee concurrenten worden gepasseerd in de zoekresultaten van Google? Youri van Heek gaf tijdens de round tables sessies antwoord.

Henk van de Duim

Henk van der Duim is als ICT-er begonnen in de financiële sector. Daarna is hij zo’n tien jaar als interim-/change-/projectmanager aan de slag geweest voor diverse organisaties en sectoren. Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan heeft hij een muzieklabel opgericht. Na de verkoop van dit label is hij bij Smart IM terechtgekomen en daar is hij verantwoordelijk voor HR en het Online Marketingteam. Voor een overzicht van Henk’s loopbaan, bezoek LinkedIn. Henk is auteur van Ideas as Opiates en Twitter en Personal Branding.