Dave denkt strategisch mee over je onlinemarketingvraagstuk. Met zijn onverstoorbare focus, haalt hij zelfs de onmogelijkste deadlines.
Dave denkt strategisch mee over je onlinemarketingvraagstuk. Met zijn onverstoorbare focus, haalt hij zelfs de onmogelijkste deadlines.
Voor verantwoordelijkheid is Dave niet bang. Sterker nog: hij leeft ervoor. Hij beseft heel goed dat alles wat hij doet, invloed heeft op de prestaties en ontwikkeling van zijn klant. En daarvoor gaat hij door het vuur.
Een belangrijke waarde voor Dave is integriteit. In onlinemarketing wordt aan klanten vaak gouden bergen beloofd, maar als puntje bij paaltje komt, dan blijven de resultaten uit. Dave kan daar niet tegen. Als hij iets claimt, dan komt hij ook over de brug. Bewijsvoering is voor hem nummer 1.
Dave heeft engelengeduld. Hij zal een klant nooit pushen en najagen. Hij neemt veel liever rustig de tijd om een klik te vinden. Als je een vertrouwensband hebt opgebouwd, kun je namelijk echt goed uitvinden wat je voor elkaar kunt betekenen.
Dave denkt strategisch mee over je onlinemarketingvraagstuk. Met zijn onverstoorbare focus, haalt hij zelfs de onmogelijkste deadlines.