CRO Specialist

Zorgt voor business growth met statistische significante resultaten uit door research verkregen onderbouwde hypotheses.

Research & Observaties

"Stop copying your competitors: They don't know what they're doing either."

Vertrouwen op "gut feeling", inzetten op "best practices" kan goed uitpakken maar het blijft gissen. Erik begint daarom bij de basis en gaat opzoek naar pijnpunten om deze doelgericht aan te pakken. Hij verzamelt observaties waar de gebruiker wrijving ondervindt. Deze komen uit verschillende research methodes (analytics, user tests, heatmaps, etc.).

Hypotheses & Experimenten

Niemand weet wat de oplossing is om de pijnpunten weg te nemen zonder de opties te testen. Afhankelijk van de impact (veel verkeer, doel CTA) wordt in een hypothese een verwachting van de uitkomst uitgesproken.

"Bij een wijziging van element A naar element B zal de doelwaarde stijgen/afnemen omdat....". Erik trekt deze hypothese in twijfel door een experiment op te zetten waarbij de verschillende varianten getest worden.

Implementatie & Monitoring

Bij een positief significant resultaat adviseert Erik om te implementeren en wordt de wijziging gevolgd om er zeker van te zijn dat het testresultaat overeenkomt met de werkelijkheid.

Erik Rijsdam
Erik Rijsdam CRO Specialist

Erik geeft jouw bezoekers de ervaring die ze verwachten!

Is je interesse gewekt? Neem contact met ons op
image
Ook zo’n optimalisatieslag? Bel 035 691 22 37!
/het-team/erik-rijsdam/