31 mei 2018 vindt de Tour du ALS plaats. Onder het motto ‘Samen trappen we ALS de wereld uit’ beklimmen ook dit jaar weer honderden fietsers, hardlopers en wandelaars met ALS-patiënten de Mont Ventoux om geld op te halen voor de strijd tegen ALS. ALS is een dodelijke zenuw-spierziekte die iedereen kan treffen. Een voor een vallen je spieren uit. Jaarlijks overlijden er 500 mensen aan de gevolgen van deze ziekte. Door dit goede doel te steunen kan wetenschappelijk onderzoek worden gefinancierd, om zo ALS de wereld uit te krijgen.

Een van de deelnemers is acteur Loek Peters. Loek klimt voor Tim en zal de Mont Ventoux trotseren per fiets. Smart Internet Media steunt Loek en daarmee de strijd tegen ALS. Als jij ook een steentje wil bijdragen kan dat via de site van Tour du ALS. Je kunt aan een persoon of team doneren, een algemene donatie doen en zelf een donatiebedrag bepalen vanaf € 5,-.

Henk van de Duim

Henk van der Duim is als ICT-er begonnen in de financiële sector. Daarna is hij zo’n tien jaar als interim-/change-/projectmanager aan de slag geweest voor diverse organisaties en sectoren. Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan heeft hij een muzieklabel opgericht. Na de verkoop van dit label is hij bij Smart IM terechtgekomen en daar is hij verantwoordelijk voor HR en het Online Marketingteam. Voor een overzicht van Henk’s loopbaan, bezoek LinkedIn. Henk is auteur van Ideas as Opiates en Twitter en Personal Branding.