Hoe is de beurs bevallen?

Voor Smart Internet Media zijn de Webwinkel Vakdagen erg goed bevallen. De stand van Smart is zeer goed bezocht door klanten en potentiële klanten zodat de stand bijna altijd vol was gedurende de twee beursdagen. Mede door ons zeer gemotiveerde en enthousiaste team waren de reacties van een ieder meer dan positief. Er zijn vele gesprekken met bezoekers van de beurs gevoerd welke vaak tot in de diepte gingen waarbij de medewerkers van Smart Internet Media zich goed konden profileren en de bezoekers waardevolle informatie konden geven ten opzichte van de online marketing van deze bezoekers.

Henk van de Duim

Henk van der Duim is als ICT-er begonnen in de financiële sector. Daarna is hij zo’n tien jaar als interim-/change-/projectmanager aan de slag geweest voor diverse organisaties en sectoren. Omdat het bloed kruipt waar het niet gaan kan heeft hij een muzieklabel opgericht. Na de verkoop van dit label is hij bij Smart IM terechtgekomen en daar is hij verantwoordelijk voor HR en het Online Marketingteam. Voor een overzicht van Henk’s loopbaan, bezoek LinkedIn. Henk is auteur van Ideas as Opiates en Twitter en Personal Branding.